Varit hos min andra hälft

Har inte skrivit här på ett tag. Sen jag kom hem från Oslo så har jag jobbat!
Somsagt åkte och hälsade på min andra hälft i tisdags! Var så himla roligt att träffa Emelie igen! Tog igen lite saknad tid.

I fredags tog vi årets första grillning eftersom vädret var underbart, riktiga vårkänslor fick man, senare på kvällen festade vi med härliga människor, var en riktigt rolig kväll. Spela biljard och kolla i affärer hann vi också med under dom dagarna jag var där, och Oslo är verkligen hur fint som helst!

Ska lägga in lite bilder när jag har lagt in dom på datorn.
Nu ska jag kolla lite på tv sen lägga mig och sova, ska upp tidigt imorgon med och jobba.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0