Vinterfesten

Hej!
Det har varit vinterfesten här i Kramfors i helgen, och eftersom jag inte jobbade nått denhär helgen så gick jag ut båda dagarna, och hade två roliga kvällar ute!

Igår Vaknade vi i tid, åkte ner på stan Jag hilda åberg emmali simon emma och sandra gick på Ullas och åt, och tydligen har jag ätit där så pass mycket så jag inte ens behöver säga vad jag ska beställa längre? haha

Åkte hem tog igen lite sömn sedan åkte jag och emma ut en sväng med bilen, och såklart så krockade vi med en grej efter vägen, det kom ju lägligt! Klantigt..

Senare mot kvällen åkte vi både till Härnösand sen en sväng till Sollefteå, kom hem vid ett tiden inatt, somnade direkt jag la mig så trött var jag.

Nu ska jag leka med Benjamin sen umgås med vänner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0