Bokat en tatuerings tid

Klev upp vid åtta imorse, åkte direkt på gymmet med emmali.
Det blev 50 min, delade upp det på cykel, crosstrainer och löpbandet.

Nu mot kvällen åkte jag till emmali och vi fixade våra cv:n, eller hon skrev ett och jag ändrade bara lite små saker på mitt.

Efter det åkte vi hem till mig, fyllde upp badkaret med vatten, och gjorde en hemmagjord ansiktsmask eftersom affärerna hade stängt, men de funkade lika bra!

Just det ja, jag har bokat en tid för att tatuera mig också, nästa onsdag ska jag göra de. Känner mig lite små nervös men det går nog säkert bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0