Jobb

Klockan ringde 05.45 imorse, och det var riktigt jobbigt att kliva upp,vilket kan ha berott på att jag och sara kollade på tv rätt länge igår kväll/natt, men det var bara att kliva upp och klä på sig.
Jobbade 7-16 idag. Kom hem åt lite sen åkte jag emmali och emma på gymmet. Var faktiskt riktigt roligt att träna idag. Började med rodd och cykel, efter det körde vi intervaller på löpbandet. Riktigt jobbigt var det men ändå roligt.

Nu har jag precis kommit ut från duschen, ska lägga mig och sova tidigt ikväll hade jag tänkt, så att jag är pigg imorgon.Det blir jobb då också 7-16.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0