En lång helg

Har varit en riktigt lång helg.
I lördags jobbade jag 7.00-21.30, som tur var så jobbade Emmali kväll och det var vi som hade Lunde området den kvällen.
Så vi tog samma bil, och dom besöken vi inte hade dubbelbemmaningar på åkte vi ändå båda två till.
Kvällen gick så mycket fortare när vi jobbade tillsammans.
När vi slutade åkte vi hem till Emmali, åt gott och kollade på film tills vi somnade.
Sedan klockan 6 var det bara för mig att kliva upp igen.
Då var det dags för nästa pass 7-16.
När jag hade slutat jobba åkte jag hem och slocknade i sängen direkt, helt slut.
Vaknade vid halv åtta igen, då åkte jag och emma till jens och umgicks med han och daniel.

Idag har jag vait ledig, min enda lediga dag denhär veckan så jag har passat på att sova ut riktigt.
När jag vaknade åkte jag och hämtade upp Emmali och Emma sedan åkte vi ner på Konsum och köpte en sallad.
Just nu sitter jag hemma hos Emmali medans hon är och jobbar. Ska hämta henne ikväll när hon slutar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0