Jobb och långpromenad

Jag älskar dig gullunge!



Igår jobbade jag somsagt delat pass.
Jag och Andreas hade många dubbelbemanningar på kvällen så vi tog samma bil, och kvällen gick riktigt fort.
När jag slutade åkte jag hem till emmali, där simon också var.
Vi satt i köket och pratade lite och gjorde smoothies.

När jag kom hem satte jag mig framför datorn en stund tills jag somnade vi två tiden.
Vaknade vid tolv idag, riktigt skönt med en sovmorgon måste jag säga.
Vid halv ett kom Kristofer förbi för en långpromenad nu innan vi ska jobba kväll.
Nä nu måste jag slänga mig i en dusch och fixa innan jag börjar jobba.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0