Kvällssol och fotboll



Igår kväll åkte jag, emma, jens, daniel, näsa, robin, nicklas och kristoffer till Ip och spelade lite fotboll.
Kan ju säga att fotboll inte riktigt är min grej, jag är helt världelös på det men det var ändå riktigt roligt.
När vi hade spleat klart åkte vi alla hem till Jens och kollade på film.
Tog sin tid innan vi slutligen bestämde oss för en film, antar att det lätt blir så när man är många!
Vi såg iallafall på "Project X" och den var helt okej.

När filmen var slut sådär vid halv tolv var det dags att åka hem och lägga sig.
Klockan sju imorse var det dags för jobb igen.
Dagen flöt på bra.
Hjälpte en ny kille som inte fått sin delegering än med några av hans besök, sedan hjälptes även jag och Jens åt med några av våra sista besök!
Slutade redan klockan 11 idag och det kändes så skönt med kort dag då vi äntligen fått lite sol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0