Litat, hoppats och trott.

Har mest jobbat sedan jag kom hem från Sundsvall.
i måndags hade jag ju somsagt delat pass, flöt på bra på förmiddagen men schemat var fullpäckat på kvällen.
Trotts att vi hade dubbelbemanningar på dom sista så fick vi jobba över.
Dagen efter var det betydligt lugnare. Hade till och med en lucka så att jag kunde hjälpa dom andra som hade lite mer att göra.

Idag har det också gått bra, har varit en kort och bra dag!
När jag slutade jobba skjutsade jag hem Emilia sedan åkte jag direkt till Joss, som det känns som att det var en evighet sedan jag träffade.
Vi låg mest och pratade, bokade teoriprov till henne osv.
Sedan skjutsade vi Johanna till jobbet och efter det åkte vi till Nyland för att köpa varsinn sallad.
Ja dom har så god sallad där så det är värt att åka dit för att köpa en.
Nu på kvällen har jag varit med Emmali.
Vi har varit en sväng till Hårsang och kollat på husvagnen mamma och pappa har köpt som jag inte tagit mig tid till att kolla på fören idag, och den var riktigt fin!

Ikväll hoppas jag på att jag somnar i tid, har inte lagt mig nån kväll före två, kan helt enkelt inte somna och det känns på morgonen när man ska kliva upp för att jobba.

Imorgon har jag också kort dag.
Har ju mest det eftersom jag flyttade hem och fixade jobbet så sent, fick som ta "de som blev över" men jobbar ändå nästan varje dag så en liten slant hoppas jag kunna skrapa ihop under sommaren.

Just det ja.
Igår kväll när jag kom till Emmali hade alla i familjen fått varsinn One Piece av Helen.
Också kom hon in med en till mig också, hon är så himla gullig, är som en del i den familjen men antar att det blir så när man växt upp tillsammans och varit med varandra hela livet!

Nu ska jag ta och läsa en bok, som jag förövrigt aldrig gör.
Ska ta och läsa Blondinbellas första bok "egoboost" , tror att den kan vara riktigt bra!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0