Lite överallt

Har inte skrivit på ett par dagar, har inte suttit vid en dator och har knappt varit hemma.

Igår var vi lite överallt.
Vi började med att jobba till elva, sedan åkte  jag, jens, daniel och kristofer till Frasses och åt lunch efter det åkte vi vidare och fisakde. Eller jens och kristofer fiskade medans jag och daniel mest satt och kollade på.
Var först ut till Nora sedan stannade vi till på en rad olika sjöar efter vägen.
När vi kom tillbaka till Kramfors åkte vi på jobbet där vi spelade kort.
Vet egentligen inte varför vi åkte dit när vi var ledig?
Jens jobbade iallafall kväll så han stannade kvar där medans jag och kristofer emma och mac åkte till saltsjön och hämtade sandras bil som vi lämnade där dagen innan.

Jag och kristofer åkte sedan och hämtade upp daniel och näsa för att spela lite volleyboll, och det funkade faktiskt även fast vi bara var fyra stycken.

När jens hade slutat bestämde vi oss för att åka till jens stuga. (fortfarande jag, jens kristofer och daniel)
Så vid halv elva tiden åkte vi dit. Väl där blev det lite minttu och bad i jens ute jacuzzi.
Vaknade tidigt imorse av att det kröp MYROR på min arm, och efter det kunde jag inte somna om.

Hela dagen idag har jag varit med dom, spelat lite, sovit lite och fiskat lite.
Kom hem för en stund sedan, tog mig en välbehövlig dusch och tänkte lägga mig i tid ikväll. Måste ta igen en massa timmars sömn.
Ställer klockan på 6, då är det dags för jobb.
Imorgon har jag delad tur så lär bli lite nöjen och mycket jobb!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0