och det dåliga vädret fortsätter..

Emmali gjorde nyss en smoothie åt oss som vi har suttit och mummsat i oss!
Hon gjorde den av Turkist yoghurt, Banan, Jordgubbar och Hallon.
Tycker att den blev riktigt god, nått som jag kommer börja göra på kvällarna då sötsuget tränger sig på!

 

I fredags var jag och Emelie hemma hos Marcus, hans mamma gjorde varma mackor och varm choklad till oss som vi satt och åt på framför en bra film.
Åkte hem vid två tiden, sov till tolv dagen efter sedan åkte jag och emelie och köpte oss varsinn sallad och åkte till huset deras för att måla lite lister, blev inte så mycket målande då vi pratade bort tiden. Två lister hann vi iallafall med att måla, duktiga tjejer!

På kvällen åkte jag och Emmali hem till Nicklas och kollade på tv och bara va. Det var ett bra tag sedan vi var hemma hos han och "hängde" som vi alltid brukade göra förut så det var på tiden.

Åkte hem duschade och så sedan försökte jag somna för att komma upp men det var lättare sagt än gjort, var vaken halva natten ändå trots att jag hade bestämt mig för att somna i tid för en gångs skull, så när klockan ringde klockan 6 imorse var jag inte alls så pepp på att åka och jobba kan jag lova.

Dagen gick iallafall fort, var en rätt stressig dag idag. Var bara att köra från den ena till den andra med larm emellan.
När jag hade slutat vid halv två tiden åkte jag hem la mig i sängen med en mysig Molly på ryggen och så somnade vi och sov nån timme. Vaknade ringde emmali och åkte till Nyland och köte mat.
Ikväll hade vi tänkt gå ut och gå med Nicklas men vädret är ju inte det roligaste då det började regna så tror inte att vi har någon större lust för det ikväll, istället ska jag åka och hämta emma när hon slutat jobba, för att sedan ha en myskväll med henne. Vi båda börjar klockan sju imorgon så hon nattar över hos mig inatt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0