Sundsvall...gatufesten

Gatu var sjukt kul, orkar inte gå in på detalj så säger kort att de var en riktigt rolig helg!
Visste inte riktigt när vi kunde köra hem igår och emilia och dom åkte rätt tidigt så jag och emma la oss i bilen och somnade där nån timme tills vi kände att det var dags att börja röra sig hemmåt.
När jag kom hem vid 6 tiden somnade jag direkt och vaknade såklart vid 9 igen och sedan var det kört att kunna somna om.

Känndes lite små jobbigt imorse när man skulle åka iväg till jobbet, men dom första timmarna gick fort, och eftersom jag har delad tur idag så ska jag snart dra mig iväg på jobb igen.
Lägger in lite bilder som blev knäppt under helgen!












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0