you look at me like I’m a stranger

Vi försökte ta vara på det fina vädret så jag, emma, sandra och johan tog sandras båt och åkte till Svanö och fiskade.

Fick dock ingen fisk, bättre fiskelycka nästa gång.  
Och som avslut på båtturen fick vi soppatorsk, tur vi hade åror så vi kunde ro den lilla bit som var kvar,
men Emma deppade inte ihop för det inte, nej tvärt om, hon bjöd på lite allsång.
Nu ska jag duscha och försöka lägga mig i tid så jag inte är allt för trött imorgon bitti.

Några bilder som jag hann ta innan batteriet på mobilen dog.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0