don´t look back in anger

confused, lost and empty that is how it feels




Sitter hemma hos Emma.
Vi är så sociala med varandra, sitter vid varsinn dator och säger inte ett ljud till varandra.
Ska strax åka iväg och jobba 15.45-21-30.
Känner mig inte alls sugen på det då tankarna bara snurrar runt i huvudet, men det är bara att dra på sig ett leénde och åka iväg, svårare än så är det inte..

Ikväll kommer ialla fall Emelie till mig, jag har inte träffat henne sedan jag bodde i stockholm så jag kan säga att jag har längtat som ett tok till att få träffa henne igen.
Hon nattar över hos mig inatt sedan ska vi till Sundsvall imorgon bitti och kika i affärer och hämta hem Mollyt som har varit där medans jag var i Turkiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0