...

I torsdagskväll bubblade jag och Emma hemma hos mig.
Drack några cider och som förväntat så övergick det till vin som sedan avslutades med äckliga groggar!
När vi hade badat klart och så kom Jocke och Alle sedan åkte vi och spelade volleyboll.
När vi hade spelat ett tag åkte vi till väja för att hämta Dennis, sedan åkte vi tillbaka till volleyboll planen och spelade.

På fredagen var det bal för studenterna så vi tog med oss kameran och åkte och kollade på alla som var där.
Så fina.
Kan inte förstår att det var ett helt år sedan vi stog där?..

På lördagen skjutsade jag Dennis till Sundsvall, och direkt när jag hade kommit hem ångrade jag att jag inte stannade kvar så jag slängde mig i en dusch sedan tog jag bussen tillbaka till Sundsvall.
Drack lite hemma hos Dennis innan vi mötte upp Rebecca som också var i Sundsvall för att sedan gå vidare till kåren.
Kvällen slutade i en källare där det var efterfest.

På torsdagen åkte vi till birsta. Va först och åt med dennis och hans föräldrar sedan mötte vi upp Emmali och Simon som var där med min mamma. Kollade lite i affärer och så.

Idag har jag jobbar, vart ett kort pass, 7-12.
och nu ikväll har jag och Emma varit och kollade på studenterna som har spelat brännboll.
Puss

Balens finaste par! ♥





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0