feeling good



Igår åkte jag och hämtade Joss som var snäll och följde med mig på solariumet när jag skulle städa!
Var riktigt roligt att träffa henne igen, var allt för länge sedan sist.

Just nu håller jag på att ta fram alla kläder jag ska ha med mig till Turkiet.
Vi åker på lördag så det kanske är på tiden att jag gör det.
Blir nog en riktigt mysig resa med familjen och emmali, fast iförsig hon räknas in i våran familj! :)

När jag är klar med packningen kommer Joss och jag ska försöka mig på att fixa hennes hår sedan ska vi ta en långpromenad, var en vecka sedan sist. Vad hände med motivationen egentligen?..

Ikväll blir det en lugn kväll för min del. Ska vara barnvakt tills imorgon.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0