Side gamla stad

Emmali väckte mig vid nio tiden imorse, hon vaknar alltid tidigare än mig så hon får väcka mig så att vi inte sover bort halva dagarna när vi är här!

När vi hade vaknat och så gick vi ner och åt frukost sedan åkte vi ner på stranden där vi spenderade de mesta tiden av dagen. Blev massa badande med benjamin strandpromenad och bara ligga och slappa till en bra bok.
Vid fyra tiden åkte vi tillbaka till hotellet, låg nån timme under parasollen tills det var dags att gå upp på rummet och duscha och fixa sig lite innan middagen!

När vi hade ätit och så tog jag och emmali en Dolmus in till gamla stan i Side. Det är så himla fint där och det finns hur mycket "butiker " som helst, ifs så säljer dom ju typ samma saker i alla butiker.
Måste säga att emmali och jag var riktigt bra på att pruta denna gång, fick ner alla våra saker till halva priset i alla butiker vi handlade i, vilket vi aldrig har lyckats med förut, haha!

Nu har vi precis kommit tillbaka till hotellet och ska slöa lite framför datorn innan vi ska gå och lägga oss, är så himla trött varje kväll, det måste vara värmen som gör det!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0