Söker orden

Har inte skrivit nått här på några dagar.
Har helt enkelt inte haft tid.
I måndags åkte jag emmali och emma till Sundsvall, kollade i affärer och handlade kläder.
och när vi kom hem kom emelie och hämtade mig och emilia sedan åkte vi vidare ut till hildas stuga, där vi badade och pratade en massa, har inte träffats på ett tag nu så vi hade lite att prata om.

Har även jobbat domhär dagarna, och är så glad över att jag har emmali,jens,sofie och johanna på mitt jobb, det blir som lite roligare att åka på jobbet då!

I onsdags åkte vi till sundsvall ännu en sväng, jag emelie och emma, även då kollade vi i affärer.

Igår vid två tiden åkte jag emelie marcus och jerry till en sjö långt ute i ingenstans där vi grillade och fiskade, jag och emelie gav dock upp efter cirka en timme då vi inte stog ut med all knort som bet sönder oss.
På kvällen åkte vi med dom igen till ett annat ställe, där det var betydligt skönare att vara, även josefine kom dit och umgicks med oss.
Åkte hem vid ett tiden , hann sova nån timme tills klockan slog 6 och det var dags att kliva upp för att jobba igen.
Direkt efter jobbet åkte jag emmali och sofie till ja.. Sundsvall för att köpa kläder, förstår inte att vi aldrig lessnar, har dock lite små ångest över att ha spenderat för många tusenlappar på endast ett par dagar, pengarna vekrar bara rinna mellan fingrarna på mig.

Ikväll ska jag umgås med emelie vi ska göra kylling tandori och bara ta det lugnt, det kan  behövas.
Lär somna direkt jag lägger mig ikväll, har varit några dagar nu med sena nätter och tidiga mornar, vilket har resulterat i alldeles för lite sömn. 

Puss


Studenternas kväll, hade världens bästa känsla i kroppen.
Lycklig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0