Turkiet, Side

Har inte skrivit någonting sen jag kommit hit!
Kom iallafall hit i söndags vid tolv tiden.
Fick våra rum och la bara in våra väskor och bytte om till bikini sedan gick vi ner till poolen. ¨
Var där någon timme sedan gick jag och emmali och gjorde Hamam (turkiskt bad)
Sedan vart det middag innan vi slocknade i sängen så fort vi la huvudet på kudden.

Domhär senaste dagarna har vi varvat poolen med stranden.
Är cirka 35 grader här så det är riktigt varmt och skönt!
Trots att jag har smörjt in mig i hög solskyddsfaktor så har jag lyckas bränna mig idag, så halva dagen har jag spenderat under en parasoll men jag klagar inte, det var riktigt skönt, lyckades även somna där under en stund.
Nu ska jag dela med mig av datorn till emmali.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0