Våran varmaste dag hitills

Idag har vi haft våran varmaste dag här!
Efter cirka 3 minuter i solen vart man helt blöt i hela ansiktet och fick lov att doppa sig för att svalka sig lite.
Så vi bestämde oss för att ligga i skuggan idag, vilket kändes som ett rätt smart val.
Det har varit riktigt härligt, vi har bara lege och läst och pratat en massa, riktigt skön dag!

Trots att vi har det riktigt bra här så hade jag velat varit hemma i helgen.
Sofie är i Kramfors och det var ett bra tag sedan jag träffade henne, hade velat träffat hon :)
Tror också att en vecka utomlands är rätt lagomt.
Känner redan nu att jag längtar hem lite till mina vänner och Dennis!

Men jag ska passa på att njuta tiden som vi är här!
Värme en massa slappande som spenderas med en av mina närmaste (emmali)
När jag kommer hem är det jobb som gäller

Bild från idag:

Bild från igår kväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0