Det värsta det är att du förstår, du har gått samma vägar som jag går



Jobbat idag 7-16. Det har varit en bra dag, den har flytit på bra.
Kom hem åt lite sen åkte jag och Anna till gymmet och tränade axlar.
Anna är en sån go tjej gillar henne skarpt, glad att jag fått lära känna henne! :)
Träningen gick riktigt bra faktiskt, och det lär kännas i axlarna imorgon eftersom jag inte tränat styrka sådär jätte mycket på sistone!

Nu ska jag ta en dusch sedan ska jag och Emma kolla på tv. Blir en tidig kväll ikväll, jobb tidigt imorgon också.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0