Ta igen lite saknad tid

Igår vid elva tiden ringde Emma mig och sa att hon tagit körkortet. Åkte direkt ner på stan och mötte henne, så stolt över henne! Sedan åkte vi till Härnösand, (emma körde såklart), blev våran favorit där, cheesburgare!!
När vi kom hem gick vi ut på en långpromenad, och det kändes riktigt bra efteråt.

Kvällen spenderade jag tillsammans med Emma och Sandra, vi har alltid så roligt, gillar att umgås med dom!

Vaknade imorse utav att Emelie ringde till mig, hon är äntligen hemma så jag ska umgås med henne, som jag har längtat, ska iväg och jobba ikväll sen blir det massa mys med hon! och nästa vecka åker jag tillbaka till Oslo för att spendera några dagar där med världens bästa! ♥

Nä nu ska jag göra mig redo för jobb!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0