En fin kväll

På kvällskvisten igår blev det en långpromenad med Emmali och Mathilda, trots att vi gick lite senare så var det sjukt varmt, märks verkligen att sommaren är påväg nu och det känns så jäkla härligt!

Efter promenaden hämtade sandra upp mig sedan åkte hon jag emma johan elin lizelott och dennis till Udden där vi satt nån timme, mysig kväll!

Kom hem och kollade på big brother med Emma sedan nattade hon över här.

Klev upp vid halv nio imorse för ännu en långpromenad, och det var nästan för varmt för att gå,  varenda steg jag tog var jobbigt.

När jag kom tillbaka hem blev det en kall dusch sedan jobb med Jens!

Ikväll ska jag emma och emilia åka till mjällom till hildas stuga där vi ska bada, äta och dricka gott.
Kan inte bli så mycket bättre!
Puss

Några bilder från gårdagen;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0