En längtan

Fick ett jätte gulligt sms av Emma idag när jag var ute och gick.
Blev så glad!
och jag saknar henne och alla andra där hemma (såklart Emelie och Sara också) hur mycket som helst.
Jag har verkligen världens bästa vänner, och jag är så glad för att jag har dom.
Vet inte vad jag hade gjort utan dom




Igår kom jag hem efter jobbet vid tolv tiden, somnade rätt fort.
Klev upp tidigt imorse för att hinna gå ut och gå, sola och åka till stallet.
Kom hem för en stund sedan, var bara att slänga sig i en duscha, sedan äta.
Nu ska jag iväg på nästa jobb.
16-21 känns skönt att det inte är så många timmar ikväll, känner mig rätt trött!

Imorgon måste jag ta tag i att städa mitt rum som jag inte alls har haft någon tid för att göra, ser förjävligt ut..
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0