En perfekt söndag och en dag i birsta

Min morgon igår började jag med en långpromenad runt björknäs.
Vid tolv tiden åkte jag, sandra, emma och jocke och mötte upp johan och krille på stan.
Tog ett snabbt beslut om att åka till Saltsjön där Johan har sin stuga.
Hämtade upp elin och båten sedan åkte vi dit.
Där blev det en heldag med grillning och wakeboard.
Var dock bara Johan och Krille som vågade sig ner i vattnet som inte var allt för varmt.
Vi andra satt i båten och njöt av värmen och musiken som spelades på hög volym.

Kom hem på kvällskvisten och skulle försöka lägga i mig i tid men var istället vaken stora delar utav natten..

Klev upp tidigt imorse, och eftersom jag jobbade med jens idag så bestämmde vi oss för att åka till Sundsvall.
Vi åkte först till Birsta och kollade i lite affärer.
Efter några timmar där åkte vi vidare in mot stan. Träffade Dennis en sväng sedan åkte vi tillbaka hem.

Nu sitter jag och väntar på att grannen ska komma över så vi kan gå ut och gå.
Känns som ett perfekt väder för en långpromenad, inte för varmt men ändå inte för kallt.
Lägger in några bilder från i fredags så lägger jag in bilderna från igår lite senare.
Puss
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0