Förändringar som sårar

Har funderat ett tag nu och kommit fram till att jag ska flytta hem igen!
Trots att jag trivs sjukt bra i Stockholm.
Det är med blandade känslor som jag gör det!

Har svårt att lämna saker som jag tycker om och det kommer bli sjukt jobbigt att lämna min underbara boende kompis, har kommit riktigt nära henne och jag har så himla roligt med henne!
Vet inte om jag gör rätt som väljer att flytta hem!
Den här tiden var bra för mig..
men det blir iallafall så, iallafall den här gången..

På tal om nått helt annat så hade jag en sjukt mysig dag igår med Melina!
Vi köpte jordgubbar och så och gick och satte oss vid vattnet i Gamla Stan, solen sken och det kunde inte kännas bättre!
Vårkänslor.
Efter gick vi i affärer och kollade ett tag, sedan gick jag till T-centralen oc mötte upp maria, även vi gick och kollade i affärer på jakt efter ett par nya solbrillor till henne.
När vi väl kom hem åkte vi till stallet sedan blev det mys i soffan  framför en bra film med hallon och grädde!

Bilder från igår ;

















Underbar maria som jag kommer sakna så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0