Heartbeats

För någon kväll sen gick jag emmali och mattis ut och gick en långpromenad i kvällsvärmen. Så skönt att det äntligen börjar bli sommar!

och igår bokade jag med mig på mammas resa lite spontant sådär. Så den 10onde juni åker jag emmali mamma pappa oh benjamin till Turkiet i två veckor, det ska bli så himla skönt! Längtar som ett tok!

Igår var jag med emma och emmali. Njöt av vädret och bara mådde.
På kvällen åkte jag till Sundsvall och spenderade min kväll/ natt där med Dennis
Åkte hem vid elva tiden imorse för att göra ett nytt pass eftersom mitt gamla precis gått ut.

Nu väntar vi på att de ska bli lite svalare ute sen ska vi ut på en långpromenad.
Ikväll blir det en tidig kväll för imorgon ska jag upp och jobba!

Saknar min vän som för tillfället bor på andra sidan jordklotet enormt mycket!
Längtar tills hon kommer hem.
Inte desamma utan henne här.
min andra hälft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0