Let the sky fall down



Igår klev jag upp vid nio tiden och åkte iväg till Haninge för att hämta ut mitt körkort.
Efter de tog jag en långpromenad sedan gjorde jag mig iordning och åkte och jobbade.
Tyckte att Hemtjänsten i Kramfors var stressigt men det var inget jämfört med vad dehär var..
Kom iallafall hem vid 24 då slockanade jag direkt när jag la mig.

Klev upp imorse gick ut på en promenad och nu ska jag äta fixa mig lite sen åka iväg och jobba igen.
Kommer hem vid 24 även idag då blir det läggdags direkt sen upp och jobba imorgonbitti igen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0