RoQ

I onsdags kväll åkte jag till Melina, satt där och lyssnade på musik och drack lite.
Vid tio tiden gick vi till RoQ där Grande spelade.
Hade en riktigt roligt kväll med bra sällskap.
Kvällen slutade naturligtvis med Donken och Cheesburgare. Kunde inte få ett bättre slut, hehe!

Tog Tbanan hem och somnade vid fyra tiden.

Vaknade vid elva, la mig i soffan och pratade med Maria somnade om några timmar sen tog vi en Pormenad till Haninge Centrum där vi kollade i affärer, även denna gång fick några tröjor följa med mig hem, även fast dom inte borde ha gjort de.

På kvällen åt vi våra hallon och grädde, och kollade på tv alldeles förlänge.
Klev upp klockan 6 imorse då det var dags för jobb.
Dagen gick dock väldigt fort.
Ikväll blir det garanterat en tidig kväll då jag jobbar 8-20 imorgon, och åker direkt till Melina då hon jag och Elin ska ut, känner på mig att det kommer bli riktigt roligt! :)
Puss

Bjuder på några halv kassa mobil bilder eftersom jag glömde kameran hemma!





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0